torsdag 20 maj 2010

TV-Hösten!

Trailers för lite nya serier som kommer i höst:


No Ordinary Family(Superpowered Family Drama(!!))
Julie Benz(Dexter) och Michael Chiklis(The Shield), gör denna serie rätt jävla intressant. Får väl se om den håller måttet.


Mr. Sunshine(Comedy)

Får väl se om "Chandler-humor" håller lika bra fortfarande, men jag kommer nog i alla fall se första avsnittet! :>

Outsourced(Comedy)

Mjae.. :S

Paul Reisner Show(Comedy)

Detta ser lite intressant ut iaf! Could be phun.

UnderCovers(JJ Abrams thriller-comedy~ish)

För att vara en JJ Abrams produktion så ser den lite halvdan ut om jag ska va ärlig. Men who am i kidding... kommer se den oavsett hur den ser ut. IT'S JJ FUCKING ABRAMS!

The Event(Thriller)

Ser rätt lovande ut om jag ska va ärlig. Har en rätt nice premise och hyffsad cast. Men så sa jag om FlashForward också... ://

Chase(Action!)

Jerry Bruckheimer serie... yeah.

Outlaw(Drama)

Typ House i en rättssal. :S

The Cape(Superhero drama typ..)

Summer Glau är ju med. Har lite promise iaf..

Mja. Det var några av serierna som kommer i höst på 2 av de stora... Hittar jag någon annan trailer som ser intressant ut ska jag försöka posta den med. \o.