onsdag 22 juli 2009

oh hai!

Fan... gått nästan en månad sedan jag började lyssna på Constellations nu... och den är fortfarande lika bra, om inte bättre. Ett riktigt jävla guldkorn helt enkelt.


Eureka har ju börjat nu igen och man har nästan saknat den lite märkte jag då jag såg den. Även fast Carter inte va med så mkt i avsnittet så var det ett helt reko avsnitt, med spårade vetenskapliga plotter och annat små kul!
Weeds är fan inte bra just nu tbfh. Det är lite som säsong 3 av Entourage, allting känns bara skit och allt blir fel.
Annat är det i Nurse Jackie som jag tycker är helt underbar att se på. Lite samma känsla som i House men ändå inte riktigt samma sak. S'ASUM!

Senaste sexxeh Phil!



I det tidigare avsnittet snackade han lite om nya HP filmen, och då blev jag fan nästan taggad på den. Ska tydligen va överlägset bästa HP filmen enligt han så... kan ju nästan bli nått. Om inte annat så får man ju se Emma Watson! \o.

Herregud vilken musik jag har fått inkörd i huvvet nu i en veckas tid hos polarn. Crybaby soundtrack, Pendulum så det sprutar ur öronen och Lejonkungen soundtracket. Och allt är underbart! Speciellt Lejonkungen. Nostalgin sprudlar när man hör den... blir fan o se den igen här under veckan tror jag.
Lyssna(spotify) och njut!

Sett Dragonball:Evolution oxo! Haha, EPISKT dålig film. Den måste folk se. Nu!

AND last but not least, nya AVGN! :3