tisdag 5 januari 2010

Voddler, Mörka hot och sammanfattningar!

Fick Voddler invite idag o testade genast tjänsten. Och den funkar. Visst, det är väl inte helt ultimat kvalité och så, men det är ett rätt bra sätt att se film på. Utbudet just nu är ju rätt klent också, men det är ju trotts allt bara i beta stadiet än så länge, så det kommer nog bli bra till slut.
Filmen jag såg va Traffic, som jag inte sett på ett bra tag. Hade glömt bort hur jävla bra den filmen är, så har ni inte sett den så bör ni göra det. :>

Nästa sak är en riktig guldbit. En 70 minuter lång recension av Star Wars: Episode 1 The Phantom Menace. I 7 delar så talar recensenten om hur jävla dålig denna film är egentligen. Och eftersom just denna film gick för bara några dagar sedan, och jag såg lite sporadiskt på den, så satt det mesta av filmen rätt färskt i minnet.
Denna tycker jag är ett måste att se, även om du inte är ett SW fan eller ens nära, så är det skit roligt att se på när denna man totalt sågar sönder denna film. På ett bra sätt också. Här kan du se den!

O jävlar... om lite drygt en månad... då smäller det. Sista säsongen av Lost drar igång i februari, och jag är hur jävla taggad som helst. Lagom till detta har ABC släppt en sammanfattning över hela serien(alltså säsong 1-5! O.o) som är 8 minuter lång. Roligt och tilltaggande som fan! Så är ni taggade på Lost tycker jag att ni ska kolla på den. (TAGGA, TAGGA, TAGGA!) :D
Det kan ni göra här!