torsdag 25 juni 2009

Thirty and Seven

.o/
Sverige gör en helt fucking outstanding match mot Sebien och går till semi(då torska jag mina bet-poäng på PT :<<<) mot England. Ett England som kan vara lite väl mycket för vårt "nya" landslag. Hatar det uttrycket... de har väl funnits hela tiden?
Aja..
Ett mycket hårt kämpande USA knep åt sig segern mot självaste Spanien... det måste va årets mest osannolika händelse. Herregud, förra matchen slog ju Spanien rekordet för mest vunna matcher irad; 15. Och de har inte förlorat på 35(!!!) matcher, o så går de o torksar mot fucking USA. Jag som hoppades på en rolig final mellan brassarna o Spanien, men men, man kan få inte allt. Hoppas inte USA går och blir värsta vattenskallarna nu och tror att de är bäst i världen, OH WAIT... :3
_________________

Job For A Cowboy's nya platta Ruination läckte ut härromdagen också, och jag måste säga... den är JÄVLIGT bra asså. De har gått ifrån dxc helt och gått o blivit ett fullfjädrat death metal band. Väldigt trevligt att lyssna på. Denna kommer nog att ligga på min 10-top lista i slutet av året.

KAN CONSTELLATIONS GES UT NU ELLER? :<<<
August Burns Red's album Constellations kommer ju 14e Juli och jag kan fan knappt bärga mig. På deras vlogg har man fått höra lite smakbitar o så, och nu har de även släppt 2 låtar från albumet. Thirty and Seven och Existence, som är de 2 första låtarna på skivan, är helt FUCKING OUTSTANDING. Jag kan inte sluta lyssna på dem... så risken finns att jag har lyssnat sönder dem totalt när själva plattan kommer :D

Serie koll: Nurse Jackie börjar bli en jävligt trevlig serie. Den tillsammans med Weeds är en helt underbar combo att kolla på, på tisdagar! :>
Dock börjar hela storyn om mafian i Mexico bli lite utdragen, och jag hoppas att de kan få slut på det snart. Plus att Nancy blivit lite jobbig av hels skiten... så hoppas det blir lite bättre story wise. Comdey-wise är den helt underbar att se på, Doug och Andy gör verkligen underverk med sina snabba kommentarer! :D
Sen började ju Top Gear också, och det är ju awesome! :D

Aja nu orkar jag inte skriva mer! \o.